Educating children is the same as planting trees because both of them would be the best thing for the future. Playing is life itself and everything for kids. I'm convinced that learning through playing is the smartest way of education. Little Clocky is designed for my daughter to teach how to tell time. Interactive storybooks will give children an explanation about time and clocks and the following play mode allows them try to tell time repeatedly. Please praise kids to the skies when they're doing well because a little compliment makes confidence and confidence makes a big difference.
아이들을 가르치는 것은 나무를 심는 것과 비슷합니다. 둘 다 미래를 위한 가장 좋은 일이기 때문입니다. 노는 것은 아이들에게 있어 생활 그 자체이자 모든 것입니다. 저는 놀이를 통해 배우는 것이 가장 똑똑한 방법이라고 믿고 있습니다.
꼬마시계 클로키는 딸에게 시계 읽는 법을 가르치기 위해 만들었습니다. 동화를 통해 설명을 듣게 되고 놀이 모드를 통해 반복적으로 시계 읽기를 시도하게 됩니다. 아이들이 잘 하고 있을 때 많이 칭찬해 주세요. 작은 칭찬이 자신감을 만들고 자신감은 큰 차이를 만들게 되니까요.
키즈 루덴스는 아이들이 즐겁게 놀이하며 배울 수 있는 놀이도구를 만드는 것을 목표로 하고 있는 가족 스튜디오 입니다. 2013년부터 아이들이 쉽게 배울 수 있는 도구를 만들기 위해 연아와 엄마, 아빠가 힘을 모아 기획하고 개발하고 있습니다.
키즈 루덴스는 놀이하는 아이들이라는 의미로 요한 호이징아의 Homo Luden(유희의 인간, 놀이의 인간)을 차용하고 있습니다. 놀이는 인간의 본능이자 아이들의 가장 두드러진 속성 중의 하나이며, 놀이를 통해 교육의 효과를 높이고자 하는 철학을 담고 있습니다.